ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie prowadzone w trybie zapytania o cenę dotyczące Dostarczenia materiałów edukacyjno-promocyjnych w ramach projektu „Sudecka Zagroda Edukacyjna czyli jak ekofilozofia wróciła na wieś”.
Uzasadnienie: przedstawiony w pkt. 3 Ogłoszenia – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zbyt mało precyzyjny i umożliwia interpretację zapisów ogłoszenia przez potencjalnych wykonawców powodującą dużą dowolność w zakresie przygotowania i wykonania, a nawet terminów dostarczenia materiałów promocyjnych. Może to niestety stanowić realne zagrożenie dla braku spełnienia podstawowych parametrów i odpowiedniej jakości założonej przez Zamawiającego. Wobec powyższego Zamawiający zdecydował się na unieważnienie niniejszego postępowania.
Zamawiający planuje dokonać powtórnej weryfikacji treści ogłoszenia, wskazanych parametrów i ilości przewidzianych do wykonania produktów. W oparciu o wyniki przeprowadzonej analizy, Zamawiający zamierza powtórnie ogłosić postępowanie na wybór wykonawcy, który dostarczy materiały edukacyjno-promocyjne w ramach tego projektu.
Zamówienie nie jest realizowane w oparciu o Ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych
Projekt „Sudecka Zagroda Edukacyjna, czyli jak ekofilozofia wróciła na wieś”
finansowany jest ze środków Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach funduszy EOG
Mściwojów, 20.02.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Nazwa beneficjenta: Stowarzyszenie Kaczawskie z siedzibą w Mściwojowie nr budynku 45 A, 59-407 Mściwojów, NIP 695-14-27-474, REGON 391033947 zaprasza do składania propozycji cenowych na dostarczenie materiałów edukacyjno-promocyjnych w ramach projektu „Sudecka Zagroda Edukacyjna czyli jak ekofilozofia wróciła na wieś”
- Tytuł przedsięwzięcia: Projekt „Sudecka Zagroda Edukacyjna, czyli jak ekofilozofia wróciła na wieś”, realizowany jest w ramach Programu PL02 „Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów” finansowanego ze środków Islandii, Liechtensteinu i Norwegii
w ramach funduszy EOG. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie następujących materiałów edukacyjnych i promocyjnych:
3.1 Książka
- format A5, poziomy,
- ilość stron 80+okładka,
- okładka: twarda, tektura o gramaturze min. 1,5mm g, papier o efekcie ekologicznym/makulaturowym, bez uszlachetnień, nadruk 1 kolor techniką sitodruku
- element ozdobny okładki: wycięcie lub tłoczenie w kształcie domu (kształt uproszczony, zgodnie z logo Sudeckiej Zagrody Edukacyjnej)
- grzbiet klejony, oklejony materiałem introligatorskim we wskazanym kolorze,
- środek: papier offsetowy o gramaturze min 150g, druk 4+4, o efekcie ekologicznym/makulaturowym,
- wyklejka biała, papier offsetowy
- nakład: 1000 egzemplarzy.
3.2. Broszura/katalog
- format A5, poziomy,
- ilość stron 24+okładka,
- okładka: miękka, tektura szara o gramaturze min. 300 g, papier o efekcie ekologicznym/makulaturowym, bez uszlachetnień, nadruk 1 kolor techniką sitodruku,
- element ozdobny okładki: wycięcie lub tłoczenie w kształcie domu (kształt uproszczony, zgodnie z logo Sudeckiej Zagrody Edukacyjnej)
- oprawa zeszytowa,
- środek: papier offsetowy lub kreda matowa o gramaturze min 150g, druk 4+4,
- nakład: 500 egzemplarzy.
3.3.Ulotka
- format A4 składany do formatu DL,
- druk 4+4,
- papier offsetowy lub kreda matowa o gramaturze min 170g, bez uszlachetnień, preferowany papier o efekcie ekologicznym/makulaturowym,
- falcowanie,
- element ozdobny: wycięcie lub tłoczenie w kształcie domu (kształt uproszczony, zgodnie z logo Sudeckiej Zagrody Edukacyjnej)
- nakład: 5000 egzemplarzy.
3.4. Film na płycie DVD:
- wytłoczenie filmu dostarczonego przez zamawiającego na płycie DVD
- nadruk na płycie full kolor,
- okładka typu koperta karton, gramatura min. 200 g, preferowany papier o efekcie ekologicznym/makulaturowym,
- nadruk 1 kolor techniką sitodruku, bez uszlachetnień,
- element ozdobny okładki: wycięcie lub tłoczenie w kształcie domu (kształt uproszczony, zgodnie z logo Sudeckiej Zagrody Edukacyjnej)
- nakład 500 egzemplarzy.
3.5.Dyplomy
- format A4
- druk 4+0
- papier ozdobny metalizowany, gramatura min. 285 g
- nakład: 500 sztuk, jednak wg ok. 12 różnych projektów, w różnych ilościach i terminach
- termin realizacji: 5 dni od dostarczenia projektu
3.6.Plakaty
- format A3
- druk 4+0
- papier kreda matowa, gramatura min 170 g
- nakład: 1000 sztuk, jednak wg ok. 20 różnych projektów, w różnych ilościach i terminach
- termin realizacji: 5 dni od dostarczenia projektu
3.7. Zaproszenia
- format A5 składane do A6
- papier ozdobny metalizowany, gramatura min. 285 g
- druk 4+4
- nakład: 500 sztuk, jednak wg ok. 12 różnych projektów, w różnych ilościach i terminach
- termin realizacji: 5 dni od dostarczenia projektu
3.8. Notes/zeszyt
- format A5, pionowy
- ilość stron 80+okładka
- okładka twarda, tektura o grubości min 1 mm, papier o efekcie ekologicznym/makulaturowym, bez uszlachetnień, nadruk 1 kolor techniką sitodruku
- element ozdobny okładki: wycięcie lub tłoczenie w kształcie domu (kształt uproszczony, zgodnie z logo Sudeckiej Zagrody Edukacyjnej)
- grzbiet klejony, oklejony materiałem introligatorskim we wskazanym kolorze
- wyklejka biała, papier offsetowy
- środek: papier offsetowy o gramaturze min. 80 g, druk offset 1+1 (pantone)
- nakład: 500 szt.
3.9. Piórnik ekologiczny
- piórnik ekologiczny wykonany z lnu, zapinany na guzik
- w zestawie z piórnikiem trzy długopisy, ołówek, temperówka, gumka do ścierania i linijka
- wyposażenie z materiałów ekologicznych: drewno, papier
- wymiary: min. 58 x 200 x 22 mm (po złożeniu)
- nadruk: 1 kolor metodą sitodruku
- nakład: 400 szt.
Zamawiający dopuszcza pewne zmiany w układzie publikacji np. sposobie łamania, itd. jednak zaproponowane przez wykonawcę rozwiązania na etapie projektowania wymagają wcześniejszej akceptacji zamawiającego i powinny charakteryzować się wpływem na lepszą ich estetyczność, adekwatność do danej grupy odbiorców, większą spójność z pozostałymi materiałami, przy zachowaniu przyjętej w ogłoszeniu ilości danych publikacji, a parametry jak np. grubość papieru nie powinny być gorsze niż przyjęte w ogłoszeniu.
- Termin i miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane systematycznie między marcem 2015, a kwietniem 2016 roku. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego realizowania poszczególnych zamówień zgodnie z wymogami niniejszej oferty na podstawie zleceń wystawianych przez Zamawiającego. Każda z części zamówienia musi zostać dostarczona do siedziby Zamawiającego bez dodatkowych opłat.
- Warunki udziału w postępowaniu:
- a) ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym – załącznik nr 1. Częścią oferty jest wykaz wykonanych usług, potwierdzający posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zaprojektował i wykonał co najmniej:
– dwie książki
– dwie broszury/ katalogi
– dwie ulotki składane
– dwa gadżety reklamowe (np. notes, piórnik, torba)
- Powyższe publikacje będą miały charakter edukacyjny. Nadanie nr ISBN oraz wszystkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
- Przed oddaniem przedmiotu zamówienia do ostatecznego druku/wykonania, Wykonawca dostarczy i przedstawi Zamawiającemu każdą publikację w formie elektronicznej celem ostatecznej weryfikacji poprawności wykonania materiałów. Jeżeli Zamawiający zgłosi Wykonawcy uwagi, ten dokona stosownych poprawek w przedmiocie umowy.
- Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności, do przestrzegania obowiązującego prawa oraz do dbałości o interesy Zamawiającego.
- Odbiór przedmiotu umowy dokonany będzie protokołami zdawczo-odbiorczymi przez Zamawiającego.
- W przypadku stwierdzenia, w trakcie czynności odbioru, wad w materiałach drukowanych, termin ich usunięcia i ponownego odbioru zostanie wyznaczony przez Zamawiającego odpowiednio do stwierdzonych wad, nie dłużej jednak niż 7 dni. Usunięcie wad i transport materiałów odbywa się na koszt Wykonawcy.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny oferty.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
1) Cena – oferta, która opiewać będzie na najniższą całkowitą kwotę brutto otrzyma 100 %. Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100 pkt.) w kryterium CENA ofercie, która zaoferuje najniższą cenę za realizację całości zadania. Punkty w pozostałych ofertach w kryterium cena zostaną wyliczone ze wzoru:
C = (Najkorzystniejsza zaoferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert / Cena oferowana badanej oferty) * 100%
W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą brutto obejmującą całość dostarczenia przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia jak np. dostawę do siedziby Zamawiającego.
- Warunki płatności:
Płatność następuje w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury za wykonaną część zamówienia.
- Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej z wykorzystaniem formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, czytelnie w języku polskim. Oferta musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela(i) Wykonawcy.
Ofertę złożyć należy w biurze Stowarzyszenia Kaczawskiego 59-407 Mściwojów, nr budynku 45 A (drogą pocztową lub osobiście) do dnia 03.03.2015 r. do godz. 15:00. Oferty złożone po terminie zostaną odesłane bez rozpatrzenia.
- Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę.
- Zamówienie zostanie przeprowadzone zgodnie z Wytycznymi Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014, do których nie ma zastosowania ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
- Z uwagi na szeroki zakres zamówienia związanego z wykonaniem książki, katalogu, ulotki, płyty z filmem oraz pozostałych materiałów promocyjnych Zamawiający pragnie zwrócić uwagę na dokładną i wnikliwą analizę treści przedmiotu zamówienia oraz właściwą i pełną wycenę w procesie przygotowywania oferty.
- Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte do dnia 6.03.2015 r. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani drogą mailową lub telefoniczną oraz przy wykorzystaniu strony internetowej Stowarzyszenia.
- Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:
Julia Jankowska tel. 730663611 lub Krzysztof Kowalczyk tel. 694867747.
Zamawiający na etapie ogłoszenia zapytania i wyboru wykonawcy nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną.
Załączniki:
FORMULARZ OFERTY
Wywieszono na tablicy informacyjnej Stowarzyszenia Kaczawskiego w Mściwojowie w dniu 20.02.2015